در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:100)

فرم درخواست تعویض کالا

قوانین تعویض کالا

  • فرصت ۲۴ ساعته ی تعويض یا بازگشت کالا، از زمان تحویل کالا توسط مشتری محاسبه میگردد.
  • پروسه ی تولید مجدد محصول جدید، پس از زمان تایید رسید کالا به کارخانه آغاز خواهد شد.
  • محصول باید مطابق با بسته بندی اولیه و با رعايت کامل نكات بهداشتی بسته بندی و ارسال گردد.
  • ارسال محصول توسط مشتری، فقط باید توسط ناو حمل پست ملی (پست پیشتاز) انجام گردد و از ارسال محصول توسط ساير ناو های حمل اکیدا خودداری شود.
  • کد رهگیری مرسوله پس از ارسال کالا، برای واحد پشتیبانی در ایتا و یا واتساپ به شماره تلفن ۰۹۱۰۴۴۴۸۰۸۳ ارسال گردد.
  • هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.
  • با احترام بدیهی است که در صورت عدم رعایت قوانين ذکر شده، مجموعه ی دلمونت هیچگونه تعهدی جهت ارائه ی خدمات نخواهد داشت.
  • محصول طبق آدرس ذیل ارسال گردد:
    آدرس:اصفهان - منطقه صنعتی سروش- انتهای بلوار سروشبادران - کوچه شهید ابراهیم صفری - ساختمان دلمونت.
    کدپستی: 8166140025
    شماره تماس: 09104448083

مشتری گرامی دلمونت، درخواست شما برای واحد پشتیبانی ارسال گردید.