در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸صبح الی ۱۶بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

مزایای پارچه مخمل ابریشم برای سرویس روتختی

پارچه مخمل ابریشم برای روتختی

پارچه مخمل ابریشم برای روتختی یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای زیبایی دکوراسیون اتاق خواب و هم چنین برخورداری از یک خواب خوش و راحت است. پارچه مخمل ابریشم، بافت نرم و لطیفی دارد و ضمن القای حس لطافت، حالت لوکس و لاکچری برای اتاق خواب شما به ارمغان می آورد. تمام تصاویر استفاده شده در این متن “سرویس روتختی مخمل ابریشم” هستند و با کلیک روی تصویر هر محصول می تواند روتختی را با مشخصات کامل مشاهده کنید.

درخشش بی نظیر رو تختی مخمل ابریشم در اتاق خواب

پارچه مخمل ابریشم به خاطر زیبایی، درخشش منحصر به فرد و ماندگاری و دوام بالایی که دارد؛ از محبوبیت زیادی در بین افراد شیک پسند برخوردار است. روتختی‌های مخمل ابریشم، بهترین گزینه انتخابی برای استفاده به صورت جهارفصل هستند. برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب روتختی مخمل ابریشم، یک انتخاب عالی و بی نظیر است که علاوه بر زیبایی، گرما و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مزایای پارچه مخمل ابریشم
با کلیک روی تصویر می توانید محصول را مشاهده کنید

پارچه روتختی مخمل ابریشم به علت بافت مخصوص و منحصر به فردی که دارد، از دوام بالا و مقاومت زیادی برخوردار بوده و با گذشت زمان جلوه و زیبایی خود را از دست نمی‌دهد. همچنین، به راحتی قابل نگهداری و شستشو است و می تواند یک انتخاب عالی برای اتاق خواب شما باشد.

رو تختی مخمل ابریشم مناسب استفاده در فصل های سرد

پارچه مخمل ابریشم برای روتختی؛ با لطافت و زیبایی بی‌نظیر، حس آرامش و راحتی را هنگام خواب برای شما فراهم می کند و به دلیل برخورداری از پرزهای لطیف و بافت پرتراکم خود، گرما را به خوبی حفظ کرده و در فصل‌های سرد سال بهترین نوع روتختی است، چرا که با داشتن چنین روتختی گرم و نرمی نیاز به استفاده از وسایل گرمایشی با درجه حرارت بالا کاهش پیدا می کند و در مصرف منابع انرژی هم صرفه جویی می شود. رو تختی مخمل ابریشم در برابر سایش بسیار مقاوم است و بهترین انتخاب برای استفاده طولانی مدت می باشد.

مزایا روتختی مخمل ابریشم
با کلیک روی تصویر می توانید همین محصول را مشاهده کنید

پارچه روتختی مخمل ابریشم برای روتختی علاوه بر طراحی و ظاهر شیک و برخورداری از نرمی و لطافت، چشم و روح شما را نوازش می کند و فضای بی نظیری را برای اتاق خواب شما به وجود می آورد.

روتختی مخمل ابریشم دوام بالایی دارد

یکی دیگر از مزایای روتختی مخمل ابریشم نگهداری آسان آن است، زیرا تنها راه شستن این نوع روتختی استفاده از آب سرد و شوینده ملایم می باشد و برای خشک شدن، کافیست آن را در هوای آزاد و بر روی سطحی صاف و پهن قرار دهید تا زیبایی و نرمی مخمل حفظ شود و سالیان سال پرجلوه و زیبا باقی بماند.

مزایا روتختی پارچه مخمل ابریشم
با کلیک روی تصویر می توانید همین محصول را مشاهده کنید

روتختی مخمل ابریشم در برابر چروک بسیار مقاوم است و همیشه ظاهری مرتب و آراسته دارد و هیچ نیازی به اتوکشی پس از شستشو ندارد، بنابراین با استفاده از پارچه مخمل ابریشم برای روتختی، اتاق خواب شما همیشه دلنشین و جذاب باقی می ماند.

پرهیز از سفید کننده ها برای شستشوی روتختی مخمل ابریشم

برای شستشوی روتختی مخمل ابریشم هرگز نباید از سفید کننده و لکه بر استفاده کرد و اگر لکه بر روی روتختی به وجود آمد، باید با استفاده از یک دستمال مرطوب و شوینده مخصوص مخمل، به آرامی لکه را پاک کنیم و سپس با شستشوی دستی یا ماشین لباسشویی که برروی درجه آب سرد تنظیم شده باشد، مبادرت به شستشو کنیم و همچنین از اتو کردن روتختی مخمل ابریشم باید به طور جدی پرهیز کنیم.

با رعایت این نکات می توانید همیشه روتختی مخمل ابریشم خود را پاکیزه و زیبا نگه دارید و برای مدت طولانی از داشتن آن لذت ببرید.

مزایا پارچه روتختی مخمل ابریشم
با کلیک روی تصویر می توانید همین محصول را مشاهده کنید

رو تختی مخمل ابریشم؛ ضامن بهبود کیفیت خواب شما

انتخاب پارچه مخمل ابریشم برای رو تختی، یک انتخاب آگاهانه و زیرکانه محسوب می شود، زیرا بافت نرم و لطیف مخمل لطافت را به تختخواب شما می آورد و گرمای مخمل استفاده شما از منابع انرژی گرما زا، مانند شوفاژ و بخاری را کاهش داده و همچنین برای شستشو و خشک شدن رو تختی نیازی به مواد شوینده مخصوص یا اتوکشی ندارید و در نهایت رو تختی مخمل ابریشم ضامن بهبود کیفیت خواب شما است.

مزایا سرویس روتختی مخمل ابریشم
با کلیک روی تصویر می توانید همین محصول را مشاهده کنید

در پایان گفتنی است؛ مجموعه صنعتی دلمونت؛ طیف وسیعی از انواع رو تختی های مخمل ابریشم باکیفیت را در سایزهای یک نفره و دونفره تولید می کند و به خاطر تنوع در تولید این نوع روتختی، می تواند رضایت هر نوع سلیقه ای را برای انتخاب روتختی مخمل ابریشم تامین کند. جهت مشاهده روتختی های دلمونت روی “روتختی مخمل ابریشم” کلیک کنید.

 

محبوب ترین محصولات

جدیدترین مطالب بلاگ

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

20 آذر 1400

نویسنده

ahmadi

تاریخ

27 شهریور 1403

نویسنده

ahmadi

تاریخ

18 مهر 1403