در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

5 گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق

امروزه افراد به دلیل مشغله کاری و فکری بالا بیش از پیش با بی خوابی شبانه مواجه هستند و این مسئله با از بین بردن آرامش افراد،در طول روز باعث کسلی، بی حوصلگی و عدم تمرکز در آنها می شود. اتاق خواب

گیاهان با رطوبت رسانی ، کمک به بهبود کیفیت هوا و اکسیژن رسانی ، به شما برای داشتن خوابی عمیق و راحت کمک می کنند. تلاش بر این بوده دراینجا با معرفی 5 گیاه با تاثیرگذاری بالا ،به شما برای بالا بردن کیفیت خواب و داشتن خواب عمیق کمک کنیم.

فهرست محتوای مقاله

1.گل یاسمن

مطالعات انجام شده روی این گل نشان می دهد؛ عطر و رایحه این گل باعث کاهش سطح اضطراب در بدن می شود. این رایحه همچنین می تواند روی کیفیت خواب تاثیر مثبت بگذارد وآن را بهبود ببخشد.

2.اسپاتی فیلوم

مطالعاتی که توسط سازمان ناسا صورت گرفته نشان می دهد؛ گل اسپاتی فیلوم می تواند 5% رطوبت اتاق را افزایش دهد.همینطور که می دانید رطوبت بالا باعث می شود که در هنگام خواب راحت تر نفس بکشید، این عمل می تواند در خوابیدن بدون تنش و استرس به شما کمک کند.

اتاق خواب

3.گل مار

گل مار به طور طبیعی باعث تصفیه شدن هوای منزل می شود.همچنین فعالیت و تصفیه سازی این گل در شب هنگام بیشتر است. این گیاه سحرآمیز می  تواند برخی مواد شیمیایی مضر را از درون خانه به ویژه اتاق خواب حذف کند.

4.اسطوخودوس

تقریبا همه جا از رایحه اسطوخودوس برای رسیدن به آرامش استفاده می شود. بو و رایحه اسطوخودوس ثابت کرده است که می تواند ضربان قلب،فشارخون و سطح استرس را در بدن کاهش می دهد.

5.آلوئه ورا

آلوئه ورا یک گیاه دارویی مناسب برای استفاده در محیط بسته خانه است. این گیاه با توجه به تولید اکسیژنی که در طول شب انجام می دهد، میتواند هوای درون اتاقتان را بهبود ببخشد. این گیاه به عنوان یک گیاه شاداب کننده پوست نیز شناخته شده است.