در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸صبح الی ۱۶بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

مزایای پارجه نخ پنبه برای سرویس روتختی

پارچه نخ پنبه برای روتختی

پارچه نخ پنبه برای روتختی

پارچه نخ پنبه، یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه‌ها در صنعت نساجی برای دوخت ست روتختی است . پارچه نخ پنبه از الیاف طبیعی پنبه تهیه شده و به خاطر مزایای خاصی که دارد ، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

از آنجا که الیاف پارچه نخ پنبه از پنبه طبیعی تهیه می شود و کاملا ارگانیک بوده و در ساخت آن از مواد پلی استر استفاده نشده، برای انواع پوست ها به خصوص پوست های حساس بسیار مناسب و راحت است و از بروز هر گونه آلرژی جلوگیری می کند.

پارچه نخ پنبه برای ست روتختی
پارچه نخ پنبه برای روتختی

مزایای ست روتختی نخ پنبه

نرمی و لطافت پارچه نخ پنبه برای روتختی:

درست است که قیمت پارچه نخ پنبه برای روتختی نسبت به بقیه انواع پارچه های روتختی قیمت بالاتری دارد اما نرمی و لطافت فوق العاده آن باعث می شود تا هر کسی که تصمیم به خرید ست روتختی دارد، اولین گزینه برای خرید را ست رو تختی نخ پنبه قرار بدهد . ست روتختی نخ پنبه برای نوزادان و کودکان کاملا مناسب است و نمی توان از انواع دیگر پارچه برای این دسته از افراد استفاده کرد.

نرمی روتختی نخ پنبه

پارچه نخ پنبه برای روتختی با تنفس پذیری بالا

یکی از مزایای ست روتختی نخ پنبه، قابلیت عبور اکسیژن از آن است و به همین دلیل  باکتری ها و میکروب ها مجال لانه گزینی در این نوع پارچه را به دلیل عبور مکرر هوا ندارند و حساسیت و بثورات پوستی با استفاده از این نوع روتختی به صفر می رسد. بنابراین برای افرادی که دچار مشکلات و حساسیت های پوستی هستند ، بهترین انتخاب ست روتختی نخ پنبه می باشد.

ست روتختی نخ پنبه مناسب تمامی فصول است

از دیگر مزایای ست روتختی نخ پنبه گرم نبودن آن است و برای استفاده در تمامی فصول توصیه می شود؛ چرا که پارچه نخ پنبه رطوبت و عرق بدن را جذب می کند و حس شادابی و خشکی را به فرد استفاده کننده القا می کند و دمای بدن را حفظ کرده و از بروز سرما در بدن جلوگیری می کند.

پارچه نخ پنبه به دلیل مقاومت بالا برای استفاده روزانه و مکرر بسیار مناسب است و دچار نخ کش شدن و ساییدگی نمی شود و در برابر شستشو به راحتی آسیب پذیر نیست؛ بنابراین انتخابی کاربردی و مقرون به صرفه است.

مقاومت پارچه نخ پنبه برای روتختی

تنوع طرح و رنگ بالا در ست های روتختی نخ پنبه

ست های رو تختی نخ پنبه یکی از پر تنوع ترین انواع روتختی به لحاظ طرح و رنگ هستند و افراد با هر سلیقه ای می توانند با خیال راحت از این نوع پارچه انتخاب کنند و با هر نوع دیزاین اتاق خواب و رنگ پرده می توانیم آنها را ست کنیم و هارمونی زیبایی برای اتاق خواب خود به وجود بیاوریم. همچنین پارچه نخ پنبه برای مصارف مختلف با ضخامت و وزن متفاوت تولید می شود و بنا به سلیقه و نیازمان می توانیم روتختی با پارچه سبک تر یا سنگین تر انتخاب کنیم.

تنوع رنگ روتختی نخ پنبه
مزایای ست روتختی نخ پنبه

حفاظت از محیط زیست با استفاده از ست روتختی نخ پنبه

پارچه نخ پنبه از الیاف طبیعی گیاه پنبه تولید می شود، بنابراین با طبیعت سازگار بوده و  خصوصیت تجزیه پذیر بودن آن باعث می شود که به حفظ محیط زیست کمک کند. این پارچه هم چنین به راحتی رنگ را به خودش می گیرد و رنگرزی می شود و به همین دلیل رنگ های بسیار متنوعی از آن تولید می شود؛ به طوری که انواع طیف رنگ را در ست روتختی نخ پنبه در مجموعه دلمونت می توانید مشاهده کرده و خریداری کنید.

روتختی با پارچه نخ پنبه

نحوه مراقبت از ست رو تختی نخ پنبه

بهترین راه برای شستشوی پارچه نخ پنبه استفاده از ماشین لباسشویی با تنظیم درجه آب سرد یا ولرم است، اما شستشو  به صورت دستی هم امکانپذیر بوده و مشکلی برای پارچه ایجاد نمی کند.

استفاده از انواع سفیدکننده ها و یا پودرهای ماشین لباسشویی دارای آنزیم های قوی برای شستشوی پارچه نخ پنبه توصیه نمی شود، چرا که ممکن است بافت پارچه دچار پوسیدگی زود هنگام شود. برای اتو کشیدن پارچه نخ پنبه نیز باید از درجه ملایم اتو استفاده کرد و درجه حرارت بسیار بالا به مرور زمان بافت پارچه را دچار از هم گسیختگی می کند.

راهکار تشخیص ست رو تختی نخ پنبه با کیفیت

ست روتختی مرغوب به راحتی چروک نمی شود و اگر موقع خرید مقداری از پارچه را در دست گرفته و مچاله کنید نباید به راحتی چروک بشود. هم چنین پارچه نخ پنبه برای روتختی که هیچ گونه مواد اضافی به جز الیاف طبیعی پنبه در آن به کار نرفته باشد، در تابستان بدن شما را خنک نگه می دارد و در زمستان با حفظ گرمای بدن شما بدنتان را گرم نگه می دارد.

مزایای ست روتختی نخ پنبه

در پایان این مقاله باید متذکر شد برای داشتن یک خواب راحت و عمیق هیچ انتخابی بهتر از خرید ست رو تختی نخ پنبه  وجود ندارد، زیرا مواد طبیعی و ارگانیک موجود در آن حس طراوت و آرامش برای انسان ایجاد می کند.

محبوب ترین محصولات

جدیدترین مطالب بلاگ

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

17 آذر 1400

نویسنده

ahmadi

تاریخ

05 شهریور 1403

نویسنده

ahmadi

تاریخ

08 مهر 1403