در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

ترفند های مهم برای بزرگتر کردن فضای خانه

ترفند های مهم برای بزرگتر کردن فضای خانه | خانه های امروزی به دلیل افزایش جمعیت و افزایش شهرنشینی ابعاد کوچک تری دارند و با توجه به اینکه داشتن خانه ای بزرگ ایده آل اکثر افراد جامعه است شرایط برای دستیابی به آن به دلیل هزینه های بالا سخت تراست. در اینجا با پنج نکته به شما آموزش می دهیم که چگونه بدون پرداخت هزینه های بالا فضای خانه خود را بزرگ تر جلوه دهید و احساس راحتی بیشتری در خانه خود ایجاد کنید .

فهرست محتوای مقاله

بزرگتر کردن فضای خانه

1.استفاده از رنگ های روشن

نقش رنگ در دکوراسیون خانه را هیچوقت دست کم نگیرید، باید این نکته را در نظر بگیرید که رنگ های تیره فضا را کوچک تر نشان می دهند. در عوض سعی کنید از انواع رنگ های خنثی و روشن مثل سفید ها ،طوسی ها، کرم ها و قهوه ای های روشن استفاده کنید.

2.شکستن زاویه های تند و خط های صاف

گرد بودن بزرگی می آورد، زاویه های بسته محیط را کوچک تر نشان می دهند. زاویه های تند، بلند و خط های مستقیم را با ایجاد خطوط منحنی محو کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد .

blank

3.استفاده ازآینه ها

آینه ها راحت ترین و سریع ترین روش برای بزرگ تر نشان دادن خانه هستند. میتوان به روش های مختلف از آینه استفاده کرد.

4.رنگ آمیزی سقف با رنگ تیره تر

دیوارهای سفید و روشن فضارا بزرگ تر می کنند و سقف تیره و رنگی ارتفاع خانه را بیشتر نشان می دهد. با رنگ آمیزی سقف این توهم را در بیننده ایجاد خواهید کرد که سقف خانه شما بسیارعمیق و بلند است.

blank
blank

5.خلوت کردن فضای خانه

هرچه میتوانید از لوازم و مبلمان کمتر و ظریف تری در فضای اتاق ها استفاده کنید. تعداد لوازم را به حداقل برسانید و فضارا خلوت تر کنید. اجازه دهید که تنها چند شیء و وسیله اندک و کوچک اما زیبا جلوه گری کند.

blank