در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸صبح الی ۱۶بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

ویژگی های سرویس روتختی با کیفیت

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت مطلبی است که در این مقاله به طور کامل به آن می پردازیم، امیدواریم بتوانیم اطلاعات کامل و مفیدی در اختیار شما عزیزان بگذاریم. همچنین اگر ویژگی خاص دیگیری مدنظر شما هست و ما به آن اشاره نکرده ایم، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

انتخاب و خرید یک روتختی مناسب و کاربردی، مهم ترین قدم برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب و هم چنین برخورداری از یک خواب و استراحت طولانی است.

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

تاثیر انتخاب روتختی مناسب بر سلامت و بهداشت جسم و روان و آرامش خواب، غیرقابل انکاراست. درست است که روتختی شکیل و  زیبا، در زیبایی اتاق خواب نقش مهمی را ایفا میکند؛ اما با این وجود موقع خرید تنها نباید به این موضوع پرداخت، بلکه دوام و کیفیت محصول نکته بسیار مهمی است که حتماً باید مد نظر شخص خریدار قرار بگیرد. انتخاب پارچه روتختی نرم ، لطیف و مناسب ، خواب و آرامش خوبی  را به ارمغان می آورد.

ویژگی های روتختی باکیفیت

انتخاب روتختی مناسب

بهتر است که انتخاب روتختی آخرین قدم برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب باشد تا به راحتی بتوان روتختی متناسب با چیدمان، نوع سرویس خواب و رنگ دیوارها  انتخاب نمود. انتخاب پارچه روتختی باید متناسب  با آب و هوای مکانی باشد که در آن زندگی می‌کنید. به طور مثال؛ اگر در مناطق سردسیر هستید، باید روتختی لحاف مانند و ضخیم انتخاب کنید، و اگر در مناطقی با آب و هوای گرم یا معتدل هستید، باید روتختی‌های نازک را خریداری کنید.

یکی از نکات مهم که باید برای خرید روتختی باکیفیت در نظر گرفت، تعداد تاروپود در هر سانتی‌متر مربع از پارچه روتختی یا به‌ عبارتی تراکم پارچه است که نمایانگر کیفیت است؛ چرا که معمولاً پارچه‌های با تراکم بالاتر لطیف‌تر و بادوام‌تر است و پارچه‌های با تراکم کم دوام چندانی ندارند و نمی توان برای استفاده روزانه از آنها استفاده کرد.

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت
ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

روتختی های ساتن مناسب استفاده روزمره نیستند

برخی از افراد به خصوص برای خرید جهیزیه، روتختی‌های تزیینی و فانتزی که معمولا از جنس ساتن و تور هستند را خریداری می کنند که به هیچ عنوان برای استفاده روزمره مناسب نیستند و بیشتر جنبه تزیینی دارند. برای استفاده روزمره  و مداوم باید از روتختی‌های کتان یا پنبه‌ای استفاده کرد که بهترین گزینه هستند.

پارچه‌های کتان و پنبه به راحتی قابل شستشو  هستند و از طرفی به هیچ عنوان ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کنند. ضمن اینکه این پارچه‌ها موقع استفاده ایجاد الکتریسیته ساکن نمی کنند و جلوی تعریق بدن در هنگام خواب را می گیرند. در هر صورت اگر به هر دلیلی انتخاب شما خرید روتختی‌های فانتزی می باشد، بهتر است که پارچه زیرین لحاف یا پتو که در تماس با بدن است از جنس نخ یا پنبه‌ای باشد و لایه رویی تزیینی و فانتزی باشد.

لازم بذکر است تمام روتختی های دلمونت با این استاندارد ها تولید می شود. جنس پارچه رویه روتختی از مخمل ابریشمی و جنس آستر و روکش تشک نخ پنبه ١٠٠٪ می باشد که این امر باعث لطافت و کیفیت بالای محصول می شود.

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت
ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

از دیگر ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت جنس پارچه روتختی است. پارچه یک سرویس روتختی با کیفیت ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه  به آن می پردازیم.

بهترین نوع پارچه روتختی ، پارچه کتان است که دارای تار و پود متراکم و جنسی لطیف بوده و مناسب استفاده در مناطق با آب و هوای معتدل یا گرم می باشد . این نوع پارچه در انواع رنگ ها و طرح های متنوع تولید می شود و می تواند طیف وسیعی از سلایق را به خود جلب کند.

پارچه باکیفیت بعدی برای انواع روتختی پارچه پنبه ای است که از جنس الیاف پنبه با بافتی ساده  و اغلب طرح های چاپی گلدار است. این نوع پارچه ظاهری ساده و در عین حال جذاب و زیبا و جذاب دارد و  برای استفاده چهار فصل گزینه مناسبی است و علاوه بر زیبایی و تنوع بدون شک خواب راحتی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان می آورد.

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت
ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

روتختی با کیفیت معمولا از وزن سبک برخوردار است

انواع دیگر پارچه همچون پارچه های پشمی، زربافت، گلدوزی شده، ساتن و مخمل نیز برای دوخت سرویس روتختی مورد استفاده قرار می گیرند که برای استفاده مداوم و روزانه کاربردی، مقاوم و راحت نیستند.

از دیگر ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت، وزن الیاف به کار رفته در پارچه آن است، به عبارت دیگر وزن یک متر مربع پارچه در گرم نشان دهنده وزن پارچه و نمایانگر ضخامت و چگالی آن است.

معمولا روتختی‌های سنیگن مورد پسند اغلب افراد نبوده و کیفیت خوبی ندارند و اغلب افراد استفاده ا روتختی های سبک را بر مدل‌های سنگین ترجیح می‌دهند.

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت
ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت: قابلیت شستشوی آسان

یکی دیگر از ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت، قابلیت شستشوی آسان آن است. از آنجا که بهداشت اتاق خواب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، باید سرویس روتختی به گونه ای انتخاب شود که قابلیت شستشوی مداوم و مرتب را داشته باشد؛ پس هنگام انتخاب روتختی باید به مواد تشکیل دهنده آن با دقت توجه کرد که به راحتی شسته  و خشک شود و خیلی آسان به طور مجدد قابل استفاده باشد؛ که البته این امر مهم، با انتخاب الیاف شناخته شده و مرغوب امکان‌پذیر است.

ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت
ویژگی های سرویس روتختی باکیفیت

مجموعه دلمونت

گفتنی است که؛ کارشناسان پارچه و منسوجات اذعان می کنند که بهتر است هیچ نوع روتختی در آب بسیار داغ شسته نشود و بهترین دما برای شستشوی سرویس روتختی دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد است؛ زیرا شستن روتختی با دمای بالای آب می‌تواند باعث از بین رفتن گارانتی محصول بشود و همچنین، شستشو با پودر‌های آنزیم‌دار به مرور زمان باعث از بین رفتن ضخامت و رنگ پارچه می‌شود.

جهت خرید سرویس روتختی از طریق وبسایت www.delmont.ir اقدام فرمایید.

محبوب ترین محصولات

جدیدترین مطالب بلاگ

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

21 آذر 1400

نویسنده

ahmadi

تاریخ

30 شهریور 1403

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

15 آذر 1400