در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

همراهان گرامى دلمونت، ضمن قدرداني از انتخاب و اعتماد شما عزيزان خواهشمنديم به نكات و قوانين ذكر شده پيش از ثبت سفارش توجه فرماييد.

ارسال کالا توسط شرکت حمل و نقل ملی پست انجام شده و هزینه ی ارسال سفارشات بر عهده ی مجموعه بوده و کاملا رایگان می باشد.

بروز هر گونه تأخير در روند تحويل كالاي ارسال شده خارج از محدوده ى اختيارات و تعهدات دلمونت بوده و مشكلات احتمالي كه ممكن است در روند ارسال كالا بروز كند بر عهده ی ناوگان حمل و نقل مي باشد. با اين وجود در صورت بروز مشكل در روند تحويل، بخش پشتيبانی دلمونت مشكل پيش آمده را بررسی‌ و پيگيری خواهند كرد.

گارانتی ذكر شده بر روی محصولات دلمونت، شامل ثبات رنگ کالا و عدم پرز شدن محصول پس از شستشوی صحیح می باشد و شامل مواردی از قبیل ایجاد پارگی و يا وارد کردن هرگونه آسیب مشابه، حين استفاده از كالا نميگردد.

برگشت و مرجوع كردن كالا تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت محصول توسط مشتری، امكان پذير است و با توجه به مسائل و حساسیت های بهداشتی امكان مرجوع كردن محصول پس از مدت زمان ذکر شده وجود ندارد.

تنها درگاه معتبر جهت خرید محصولات دلمونت به صورت آنلاین، وبسایت رسمی دلمونت و شماره تلفن های ارتباطی اعلام شده از طریق صفحه ی اینستاگرام دلمونت می باشد. همچنین، خرید محصولات به صورت حضوری تنها از طریق فروشگاه مرکزی و نمایندگی های مجاز اعلام شده از طریق وبسایت و صفحات مجازی دلمونت امکان پذیر است و دلمونت هیچگونه مسئولیتی در قبال سایر کالاهای تقلبی مشابه نخواهد داشت.