در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت 8 صبح الی 17 بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

همراهان گرامى دلمونت، ضمن قدرداني از انتخاب و اعتماد شما عزيزان خواهشمنديم به نكات و قوانين ذكر شده پيش از ثبت سفارش توجه فرماييد.
ارسال کالا توسط شرکت ملی پست(پیشتاز) و بصورت رایگان انجام می شود.
بروز هر گونه تأخير در روند تحويل كالاي ارسال شده خارج از محدوده ى اختيارات و تعهدات دلمونت بوده و مشكلات احتمالي كه ممكن است در روند ارسال كالا بروز كند بر عهده ی ناوگان حمل و نقل پست ملی مي باشد ، با اين وجود در صورت بروز مشكل در روند تحويل، بخش پشتيبانی دلمونت مشكل پيش آمده را بررسی‌ و پيگيری خواهند كرد.
گارانتی ذكر شده بر روی محصولات دلمونت، شامل ثبات رنگ کالا و عدم پرز شدن محصول پس از شستشوی صحیح می باشد و شامل مواردی از قبیل ایجاد پارگی و يا وارد کردن هرگونه آسیب مشابه، حين استفاده از كالا نميگردد.
برگشت و مرجوع كردن كالا تا 24 ساعت بعد از دریافت محصول توسط مشتری، امكان پذير است و با توجه به مسائل و حساسیت های بهداشتی امكان مرجوع كردن محصول پس از مدت زمان ذکر شده وجود ندارد.
تنها درگاه معتبر جهت خرید محصولات دلمونت به صورت آنلاین، وبسایت رسمی دلمونت و شماره تلفن های ارتباطی اعلام شده از طریق صفحه ی اینستاگرام دلمونت می باشد و دلمونت هیچگونه مسئولیتی در قبال سایر کالاهای تقلبی مشابه نخواهد داشت.

مشتری گرامی دلمونت، درخواست شما برای واحد پشتیبانی ارسال گردید.

عضویت در خبرنامه دلمونت با موفقیت انجام شد.