قوانین استفاده از گارانتی
- پس از رسیدن محصول به کارخانه و بررسی آن، درصورت تأیید مشکل توسط کارشناس مربوطه، خدمات گارانتی به سفارش شما اعطا می گردد.
- زمان دریافت گارانتی حتما در نظر داشته باشید در صورت لزوم به تعویض پارچه سفارش شما، این امکان وجود دارد که پارچه موجود در کارخانه از پارچه سفارش شما یک الی دو درجه تیره تر یا روشن تر باشد.
- قبل از ارسال، حتما نسبت به شست وشوی آن تکه ای از محصول که جهت دریافت گارانتی ارسال می شود، اقدام گردد.
- برای ارسال، لحاف حتما داخل ساک خود قرار داده شود و ارسال گردد
- نام و نام خانوادگی و شماره تماس مشتری همراه محصول ارسال شود.
- پس از ارسال پیامک تأیید درخواست گارانتی توسط کارشناس مربوطه برای شما، فقط 10 روز فرصت دارید تا محصول را با ناو حمل پست ملی( پیشتاز) ارسال فرمایید.
- ارسال محصول توسط مشتری، فقط باید توسط ناو حمل پست ملی (پست پیشتاز) انجام گردد و از ارسال محصول توسط ساير ناو های حمل اکیدا خودداری شود.
- کد رهگیری مرسوله پس از ارسال کالا، برای واحد پشتیبانی در واتساپ و یا ایتا به شماره تلفن 09104448083 ارسال گردد.
- هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می باشد و ارسال مجدد محصول از کارخانه دلمونت بصورت رایگان انجام می شود.
- درصورتی که از زمان استفاده از گارانتی یکساله محصول گذشته باشد به پاس انتخاب دلمونت هزینه ارائه خدمات دریافت نخواهد شد و تنها هزینه مواد اولیه تعویض شده بر عهده مشتری می باشد.
- با احترام بدیهی است که در صورت عدم رعایت قوانين ذکر شده، مجموعه ی دلمونت هیچگونه تعهدی جهت ارائه ی خدمات نخواهد داشت.
- محصول طبق آدرس ذیل ارسال گردد:
آدرس:اصفهان – منطقه صنعتی سروش- کوچه شهید ابراهیم صفری – ساختمان دلمونت.
کدپستی: 8166140025
شماره تماس: 09104448083