سوالات متداول سرویس خواب
١.نحوه ي ارسال كالا به چه شكل است و پروسه ى ارسال چند روز طول ميكشد؟
روند ارسال محصولات توسط ناوگان حمل و نقل پست پیشتاز انجام شده و كليه ي سفارشات توسط پست بيمه ميشوند. بازه ي زماني ارسال كالا، از زمان ثبت سفارش بين 15 الي 20 روز كاري زمانبر خواهد بود.
٢.تفاوت بين سرويس كاور و سرويس لحاف در چيست؟
تفاوت اين دو در اين است كه سرويس كاور لحاف نداشته و به جاى آن داراي روكش لحافِ زيپ دار است كه بر روي لحاف خودتان كشيده ميشود و قابليت جدا شدن دارد. اما سرويس لحاف داراي يك لحاف است كه با الياف درون آن دوخت شده و قابليت جدا شدن ندارد.
٣.چرا مدت زمان ارسال و آماده سازى محصول كمى طولانى مي باشد؟
با توجه يه حجم بالاى سفارشات و پروسه ى اختصاصي فراوري هر محصول براى هر سفارش ، پروسه ي توليد و ارسال كمي زمانبر مي باشد.
با اينحال گروه دلمونت هر روز در حال تلاش براي جلب هرچه بيشتر رضايت مشتريان گرامي مي باشد.
٤.آيا براى پارچه ى مخمل به كار رفته در سرويس های خواب مشكلي به وجود مي آيد؟
محصولات دلمونت داراي گارانتي ١ ساله براي ثبات رنگ محصول بوده و هيچ مشكلي براي پارچه ى مخمل به كار رفته در سرويس خواب ها به وجود نخواهد آمد.
٥.آيا امكان حذف تكه از سرويس هاي موجود وجود دارد؟
امكان حذف و يا تغيير در تعداد تكه هاي سرويش خواب هاي دلمونت وجود ندارد و كليه ى سرويس ها به صورت كامل به فروش ميرسد.