در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸صبح الی ۱۶بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

ویژگی های روتختی بهاره

ویژگی های روتختی بهاره

ویژگی های روتختی بهاره

خواب شبانه یکی از مهمترین عوامل برای سلامتی جسم و روح انسان است. اتاق خواب دوست داشتنی ترین مکان در هر خانه است و مکانی امن برای ارامش و بازیابی نیروی روزانه به شمار می رود. خوابیدن در یک تشک گرم ، نرم و راحت همراه با روتختی مناسب که باعث آسیب پوست و یا تعریق بیش از حد بدن نشود، از ملزومات داشتن یک اتاق خواب ایده ال به شمار می رود.

رو تختی بهاره چیست

رو تختی بهاره چیست؟

رو تختی بهاره یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع روتختی نزد اغلب مردم محسوب می شود.  روتختی‌ها انواع مختلفی دارند، اما با توجه به افزایش قیمت کالاها و هزینه ها طی سال های اخیر معمولا باید نوعی از پارچه برای ست روتختی انتخاب شود که مناسب برای تمامی فصول باشد.

از آنجا که در فصل های سرد هم داخل همه منازل از وسایل گرمایشی استفاده می شود، پس داشتن یک روتختی که گرمای مطبوعی در بدن ایجاد کند کافی است، زیرا روتختی بهاره به راحتی شسته و اتوکشی می شود؛ هم چنین سبک، نرم و بسیار راحت است.

روتختی بهاره دلمونت
ویژگی های روتختی بهاره

روتختی بهاره به نام پیکه در بازرا عرضه می شود

روتختی بهاره به نام پیکه در بازار شناخته می شود. پیکه تکنیکی از بافندگی است که الگوی برجسته‌ای را روی سطح پارچه لحاف، روتختی و بالش ایجاد می‌کند  که معمولا الگو‌های مربع یا الماس هستند.

روتختی های بهاره تغییر رنگ و پرز نمی دهند

روتختی های بهاره پیکه جنس‌ها و انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به نوع، جنس، طرح، دوام و ماندگاریشان از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند و معمولا در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند؛ هرچند که با توجه به وجود وسایل گرمایشی مناسب در فصول سرد نیز توسط اغلب مردم مورد استفاده  بوده و بسیار راحت و سبک هستند.

روتختی‌های بهاره کیفیت بالایی دارند و به راحتی پرز یا تغییر رنگ نمی دهند و سالیان سال مورد استفاده هستند. رایج‌ترین بافت روتختی‌های بهاره یا پیکه، ژاکارد و پنبه  هستند.

روتختی بهاره سبک
روتختی بهاره مدل آستارا

ویژگی های روتختی بهاره دارای بافت پنبه ای

رایج‌ترین نوع روتختی‌ بهاره، روتختی بهاره پنبه‌ای است که از الیاف صد درصد پنبه خالص تولید می‌شود و از لطافت و نرمی بسیار خوبی برخوردار بوده  و بسیار زیبا و  چشم نواز است و به علت اینکه از الیاف طبیعی ساخته شده به هیچ عنوان حساسیت زا نیست و برای افراد با پوست های حساس و به خصوص کودکان و نوزادان استفاده می شود. این نوع روتختی  قابلیت تنفس پذیری بالایی دارد و از قدرت جذب آب و رطوبت بالایی برخوردار است و برای همه افراد گزینه انتخابی ایده آلی محسوب می شود.

رو تختی بهاره بافت پنبه ای
ویژگی های روتختی بهاره دارای بافت پنبه ای

ویژگی های روتختی بهاره بافت ژاکارد

روتختی‌های بهاره بافت ژاکارد به نسبت بافت پنبه ای از دوام بالاتری برخوردار هستند. به راحتی چروک نمی شوند و نسبت به شستشو و اتوکشی بسیار مقاوم هستند و  کیفیت و جنس بسیار عالی دارند . بنابراین این نوع روتختی طرفداران بسیار زیادی دارد و سالیان سال قابل استفاده می باشد.

بافت روتختی‌های پیکه شبیه حوله‌‌های سبک و لطیف بوده و از الیاف صددرصد پنبه ساخته شده، وزن کمی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. مزیت این روتختی نسبت به بافت پنبه ای این است که مورد استفاده برای همه فصول است و با وجود راحتی و سبکی گرم بوده و برای شب های خنک و سرد هم انتخاب خوبی به شمار می رود. ضخامت این روتختی مانند لحاف‌ها سنگین نیست، اما گرمای خوبی برای بدن ایجاد می کند.

ویژگی روتختی بهاره بافت ژاکارد
ویژگی های روتختی بهاره بافت ژاکارد

نحوه شستشوی رو تختی بهاره

از آنجا که روتختی‌های بهاره سبک هستند، به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می شوند و خیلی زود هم خشک می شوند. تنها نکته مراقبتی برای شستشوی این نوع روتختی توجه به دستورالعمل شستشوی پارچه روتختی است؛ چرا که ممکن است هر نوع پارچه با توجه به جنس و کیفیت خود روش شستشوی متفاوتی داشته باشد، زیرا همانطور که گفته شد روتختی های بهاره انواع و اقسام مختلفی دارند.

شستن روتختی

مهمترین ویژگی های روتختی بهاره:

از مهمترین ویژگی های روتختی بهاره می توان به تکنیک خاص بافت آن اشاره کرد. تکنیکی که به هوا اجازه می دهد که به راحتی در پارچه گردش کرده و باعث افزایش تنفس و راحتی موقع خواب بشود. به همین دلیل هیچ گونه گرد و غبار در این پارچه نفوذ نمی کند و رطوبت به راحتی جذب می شود و خواب راحت و لذت بخشی را برای فرد استفاده کننده به وجود می آورد.

روتختی بهاره سبز
روتختی بهاره مدل آستارا

روتختی دلمونت:

در پایان شایان ذکر است که کالای خواب دلمونت ارائه دهنده انواع روتختی در طرح ها و رنگ های متنوع با ضخامت های متفاوت است که به راحتی می تواند همه افراد با هر سن و سلیقه ای را راضی نگه دارد و به این طریق گزینه های انتخابی زیاد و متنوعی را پیش روی خریداران قرار می دهد. جهت مشاهده سرویس بهاره دلمونت روی “روتختی بهاره” کلیک کنید.

محبوب ترین محصولات

جدیدترین مطالب بلاگ

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

15 آذر 1400

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

21 آذر 1400

نویسنده

ahmadi

تاریخ

30 شهریور 1403