در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸صبح الی ۱۶بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

میزان تاثیرگذاری سرویس روتختی برای داشتن خواب راحت

تاثیر روتختی برکیفیت خواب

تاثیر روتختی برکیفیت خواب

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار برای داشتن روح و جسم سالم داشتن خواب راحت و با کیفیت است. اگر ما نتوانیم در طول شب آرام و بدون دغدغه و کافی بخوابیم؛ مسلما در طول روز تمام عملکرد ما تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته و زندگیمان مختل می شود، پس سرمایه گذاری برای داشتن یک خواب عالی سرمایه گذاری برای داشتن یک زندگی باکیفیت است.

یکی از عواملی که به طور مستقیم برای برخورداری از یک خواب با کیفیت در طول شب به ما کمک می کند، داشتن یک سرویس روتختی راحت و مرغوب است. ست های روتختی مرغوب معمولا قیمت های مختلفی دارند، به نحوی که همه بتوانند بر طبق سلیقه و بودجه خود خرید کنند. این ست‌ها در مجموعه دلمونت طوری طراحی و تولید شده‌اند که دارای سطحی نرم، لطیف و حمایت‌کننده هستند.

تاثیر روتختی بر خواب

تاثیر جنس و رنگ رو تختی بر کیفیت خواب

سرویس یا ست روتختی از تکه هایی شامل: لحاف یا روتختی، ملحفه، رو بالشی تشکیل شده اند و گاهی حتی محافظ تشک هم دارند. جنس پارچه ست رو تختی از مواد مختلفی همچون  پنبه، کتان، ابریشم، پشم و گاهی مخلوط پلی استر و مخلوط پشم و ترکیب ابریشم تولید می شود که استفاده از هر نوع این روتختی ها احساس متفاوتی برای خواب ما به وجود می آورد و مسلما هر چقدر کیفیت و مرغوبیت پارچه بالاتر باشد، خواب ما هم راحت تر خواهد شد.

حتی استفاده از رنگ های مختلف در سرویس روتختی می تواند احساسی متفاوت در ما ایجاد کند . به طور مثال؛ استفاده از روتختی قرمز می تواند احساسی کاملا متفاوت و تاثیری متفاوت بر خواب ما به نسبت استفاده از روتختی با رنگ سبز بگذارد.

تاثیر روتختی برکیفیت خواب
تاثیر روتختی برکیفیت خواب

چگونگی تشخیص یک سرویس روتختی خوب و مرغوب

هنگام خرید یک سرویس خواب ، باید به یک سری نکات مهم و  کلیدی توجه داشت :

اولین نکته جنس مواد مصرفی در تولید روتختی است که بهتر است از جنس مخمل ابریشم یا کتان باشد ، زیرا هم سبک و هم گرم و نرم است و باعث می شود پوست ما بهتر بتواند تنفس کند.

دومین مورد رنگ و طرح پارچه است که باید به گونه ای انتخاب شود که باعث لطافت و آرامش روح ما شده و خوابی راحت و با کیفیت را برای ما رقم بزند.

برای سومین مورد می توان به به کیفیت دوخت تکه های مختلف رو تختی اشاره کرد که علاوه بر تاثیر گذاری بر ظاهر ست روتختی بر دوام و راحتی استفاده نیز موثر است، به نحوی که به طور کامل همه تکه ها را پوشش دهد و سایز آن طوری باشد که مثلا بالش و تشک تخت در آن راحت و بدون فشار باشند و کامل پوشیده شوند.

با در نظر گرفتن نکات، گفته شده  می توان یک  ست روتختی مناسب و مطابق با سلیقه شخصی برای اتاق خواب خود پیدا کنید.

تاثیر روتختی برکیفیت خواب
تاثیر روتختی برکیفیت خواب

تاثیر روتختی برکیفیت خواب

مزایای یک سرویس روتختی با کیفیت

انتخاب یک ست رو تختی مناسب می تواند به تنظیم دمای بدن شما در طول شب کمک کرده و این امکان را به شما بدهد که از دمای محیط لذت ببرید و بتوانید چند ساعت مطابق با نیاز بدنتان به خواب راحت و عمیقی فروبروید.

یک سرویس خواب با کیفیت به گونه ای طراحی شده است که در برابر آلودگی و ذرات گرد و غبار مقاوم باشد و ایجاد حساسیت نکند و یک محیط خواب بدون دردسر برای افرادی با پوست حساس فراهم کند.

اهمیت جنس، رنگ و سایز روتختی بر کیفیت خواب

شایان ذکر است که یک سرویس روتختی کامل و باکیفیت  سطح نرم و لطیف و دنجی برای خوابیدن فراهم می کند و به شما کمک کند موقع خواب در هر فصل و هر مکانی که باشید احساس راحتی کنید.

پس تهیه یک سرویس خواب کامل  با جنس ، رنگ و سایز مناسب می تواند یکی از عوامل موثر بر تاثیر روتختی برکیفیت خواب شما باشد. ترکیب این موارد مهم شامل جنس ، رنگ و سایز روتختی می‌تواند به آرامش و برطرف شدن استرس و اضطراب ناشی از فعالیت  و تنش های  روزانه در طول خواب کمک کند.

انتخاب رنگ‌های روشن و آرام بخش مانند سرویس روتختی سبز، سرویس روتختی آبی و نیلی یا سرویس روتختی طوسی می‌توانند کیفیت خواب را افزایش دهد و شما تاثیر روتختی برکیفیت خواب را به خوبی حس کنید. و برعکس انتخاب رنگ‌های تیره و تند مانند قرمز و نارنجی می‌توانند باعث افزایش هیجان و کم خوابی شود.

تاثیر روتختی برکیفیت خواب
تاثیر روتختی برکیفیت خواب

اهمیت خواب با کیفیت

تحقیقات نشان داده است؛ افرادی که دچار کمبود خواب و یا خواب بی‌کیفیت هستند؛ به مرور زمان دچار بیماری‌هایی نظیر افسردگی ، اختلالات روحی و  روانی، بیماری‌های قلبی عروقی، چاقی ، میگرن، تاری دید، بیماری های گوارشی ،کاهش سیستم ایمنی بدن و سرطان خواهند شد؛ چرا که بدن انسان در طول خواب به تقویت سیستم ایمنی و ترمیم بافت‌های آسیب دیده می‌پردازد.

بنابراین با توجه به اهمیت خواب با کیفیت بر سلامتی انسان باید از راهکار‌های مختلف برای ارتقای کیفیت خواب کمک گرفت که یکی از مهمترین این راهکار‌ها می تواند خرید یک ست روتختی باکیفیت و مرغوب باشد.

اهمیت خواب با کیفیت
اهمیت خواب با کیفیت

تاثیر  دلمونت برکیفیت خواب

تمام سرویس های روتختی مجموعه دلمونت زیر نظر طراحان و متخصصان با تجربه طراحی می شوند و تمام نکاتی که در مقاله ی “تاثیر روتختی برکیفیت خواب” ذکر شد در طراحی روتختی های دلمونت مورد توجه بوده اند. از دیدگاه طراحان ما هر محصول نه تنها یک کالای خواب، بلکه یک قصه است، داستانی از دل طبیعت و هنر که تجربه ای فراتر از یک خواب شیرین را به شما هدیه می کند.

جهت خرید سرویس روتختی از طریق وبسایت www.delmont.ir اقدام فرمایید.

محبوب ترین محصولات

جدیدترین مطالب بلاگ

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

21 آذر 1400

نویسنده

ahmadi

تاریخ

30 شهریور 1403

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

15 آذر 1400