در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

5 راهکار برای روح بخشی به راهروی باریک خانه

روح بخشی | اولین قسمتی که افراد در هنگام ورود به خانه با آن روبرو میشوند، راهروی خانه است و با استفاده از  ایده های مختلف میتوان آن قسمت از خانه را به فضای زیبایی تبدیل کرد. در بعضی از خانه ها به دلیل باریک بودن راهرو و فضای کمی که دارد، به آن بی توجهی می شود در صورتی که با استفاده از یکسری راهکارها می توان این فضای باریک را به فضایی دلنشین و جذاب تبدیل کرد.

در اینجا پنج راهکار برای روح بخشی به راهروی باریک خانه بیان میکنیم.

فهرست محتوای مقاله

روح بخشی

1.نصب آینه

یکی از ساده ترین روش ها برای بزرگ کردن فضای کوچک، استفاده از آینه است. آینه با انعکاس فضای درون خود یک بخش مجازی به وجود می آورد که با خطای دید راهرو را دلبازتر و عریض تر نشان می دهد.

2.کتابخانه

راهروها یکی از بهترین فضاها برای نصب کتابخانه است. با توجه به متراژ راهرو و عرضی که وجود دارد میتوانید ابعاد کتابخانه خودرا تعیین کنید. انواع دیواری، زمینی یا سرتاسری میتوانند برای کتابخانه ها در این فضا به کار برده شوند.

3.استفاده از لوستر

لوسترهای آویزی که در مدل های جذاب و متنوع بسیاری تولید و طراحی میشوند، قادر خواهند بود دکوراسیون راهروی باریک شمارا هم زیباترکنند.

4.کنسول

در دکوراسیون راهروی باریک خانه خود با توجه به فضای موجود به سراغ کنسول باریک و جمع و جوری بروید تا بتواند بدون اشغال فضای زیاد، تاثیر مثبتی در دکوراسیون راهرو داشته باشد.

5.آویزلباس

میتوانید به راهروی باریک خود به چشم یک فرصت نگاه کنید و با نصب آویزلباس و قراردادن کمد کوچک، از آن برای نگهداری لباس خود یا مهمان استفاده کنید.