در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

4 ترکیب رنگ پرطرفدار طوسی در دکوراسیون منزل

طوسی در دکوراسیون | رواج سبک مدرن در دنیای امروز باعث شده نظر طراحان دکوراسیون منزل و علاقه مندان به این نوع سبک به رنگ طوسی و ترکیب رنگ های مناسب با آن جلب شود. زیرا علاوه براینکه طوسی با هر رنگی خوب ست می شود، در هر فضایی می تواند جلوه متفاوتی داشته باشد. رنگ طوسی یک رنگ خنثی و متعادل است که در عین سادگی میتواند حس آرامش را در فضا ایجاد کند.

در صورتی که شما هم از علاقه مندان به سبک دکوراسیون مدرن هستید، با انتخاب رنگ طوسی در کنار رنگ های مکمل دیگر میتوانید فضای بی مانند، مدرن و بی نظیری را در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

فهرست محتوای مقاله

طوسی در دکوراسیون

1.ترکیب رنگ طوسی با زرد در دکوراسیون منزل

یکی از پر طرفدار ترین ترکیب رنگ هادر دکوراسیون منزل ترکیب رنگ طوسی و زرد است. در چنین ترکیب رنگی  بهتر است ، رنگ طوسی رنگ زمینه باشد و زرد  رنگ مکمل و جزئی برای روح بخشیدن وو دلنشین کردن بیشتر فضا. به طور مثال در تصویر زیر مبلمان طوسی رنگ در دکوراسیون منزل انتخاب شده و کوسن ها به رنگ زرد و حدود انتخاب شده.

2.ترکیب رنگ طوسی و قهوه ای در دکوراسیون منزل

رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن فضای پیرامون  را سرد نشان می دهد.ترکیب رنگ قهوه ای و طوسی می تواند فضای دکوراسیون شمارا متعادل کند و گرمای منحصر به فردی به فضای شما ببخشد.

3.ترکیب رنگ طوسی و سبز در دکوراسیون منزل

با استفاده از رنگ سبز به سادگی می توانید به فضای دکوراسیون طوسی سرزندگی و طراوت ببخشید، این دکوراسیون طوسی و سبز می تواند هم در فضای داخلی و هم در نمای خارجی ایجاد شود و جلوه منحصر به فردی را برای شما به وجود بیاورد، برای جلوه بیشتر ترکیب رنگ طوسی بهتراست از رنگ سبز متمایل به زرد استفاده کنید.

4.ترکیب رنگ طوسی و صورتی در دکوراسیون منزل

این همان ترکیب شیک،مدرن و دوست داشتنی است که مدت ها در جست وجوی آن بودید. این ترکیب به دلیل خاصیت ملایم خود برای فضاهای مثل اتاق خواب که نیاز به آرامش بیشتری در آن حس می شود . گزینه بسیار مناسبی است و ترکیب خاص و منحصر به فرد و صد البته دوست داشتی و آرامش بخش را برای شما به ارمغان می آورد.