در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

پوشاندن دید تراس با 5 راهکار نجات دهنده

پوشاندن دید تراس باتوجه به اینکه امروزه اکثرخانه ها بصورت آپارتمانی هستند و از داشتن فضای باز به صورت حیاط محرومند، وجود بالکن و تراس برای این خانه ها اهمیت بسیار بالایی دارد، چراکه فضای باز در هر خانه ای مکانی برای نفس کشیدن در هوای آزاد و آزادانه استراحت کردن است.البته تراس ممکن است در معرض دید افراد قرار گرفته و باعث شود احساس راحتی نکنید.در اینجا پنج راهکار برای پوشاندن دید تراس به منظور حفظ حریم خصوصی را با شما درمیان میگذاریم.

فهرست محتوای مقاله

پوشاندن دید تراس

1.استفاده از شیشه های مات

دیوارهای شیشه ای ازنوع مات میتوانند بهترین راه حل برای محدود کردن دید باشند، حتی شما میتوانید با تهیه شیشه مات کن ها آنهارا بر روی شیشه های معمولی بچسبانید تا دید کاملا محدود شود.

2.استفاده از دیوار های متحرک چوبی

بسیاری از افراد دوست ندارند به طور دائم فضای اطراف بالکن و تراس خود را بپوشانند زیرا دوست دارند هرازگاهی از فضای اطراف استفاده کنند و هم زمان حریم خصوصی نیز داشته باشند. در این مورد شما میتوانید از دیوارهای متحرک چوبی استفاده کنید، روی این دیوارهای چوبی معمولا حکاکی هایی وجود دارد که در طول روز امکان دریافت نور را برای شما فراهم میکند.

3.استفاده از گیاهان

یکی دیگر از روش های بسیار جالب پوشاندن دید بالکن استفاده از گیاهان می باشد، در این روش علاوه براینکه دید افراد نسبت به بالکن شما کاهش پیدا می کند منظره بسیار زیبایی هم در بالکن شما ایجاد می شود، بهترین گیاهان برای کاهش دید تراس گیاهانی می باشند که از نظر قدی دارای رشد زیادی باشند تا بتوانند حداقل نیمی از تراس را بپوشانند.

4.استفاده از پرده های بلند

یکی دیگر از راه های آسان و کم هزینه برای پوشاندن دید تراس، استفاده از پرده های ساده می باشد که این امکان را به شما می دهد تا هرزمان اراده کردید بتوانید آن را کنار بزنید و ازفضای اطراف استفاده کنید.

5.استفاده از شیدر های نورگیر

شیدرها هم میتوانند هم از تابش شدید نور خورشید جلوگیری کنند و هم میتوان از آن ها به عنوان یک پوشش دهنده بالکن استفاده کرد.