در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

5 گیاه آپارتمانی برای فراموشکارها

در جوامع امروزی، اکثرخانه ها بیشتر شکل آپارتمانی به خود گرفته اند و کمبود فضا در شهرها و سبک زندگی شهری باعث شده کمتر شاهد حضور المان های طبیعی در خانه های امروزی و مدرن باشیم. گیاه آپارتمانی

برای حل این مسئله تنها راه حل استفاده از گل و گیاهان طبیعی در منازل میباشد. با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد شاغل بوده و برای رسیدگی به گیاهان زمان و دقت کافی ندارند، در اینجا پنج گیاه را برای افراد فراموشکار و پرمشغله معرفی خواهیم کرد که از مقاومت بالا و در عین حال طراوت و زیبایی برخوردار هستند.

فهرست محتوای مقاله

گیاه آپارتمانی

1.زاموفیلیا

گیاه آپارتمانی زی زی یا زاموفیلیا دارای ساقه هایی بلند و برگ هایی به رنگ سبز تیره و صیقلی هستند. با وجود اینکه نیازمند نور متوسط هستند ، ولی میتوانند نور کم را تحمل کنند و به همین دلیل اغلب جزو گیاهانی هستند که برای فضای اداری انتخاب می شوند.

2.عبایی

برگ عبایی با برگ های صاف و پهن خود میتواند در برابر شرایط سخت مقاومت داشته باشد و اگر توقع دارید یک نمای همیشه سبزببینید، بهترین گذینه را انتخاب کرده اید. این گیاه زیبا در هر خاکی با کمترین میزان آب به زندگی سبزش ادامه می دهد.

3.سانسوریا

این گیاه که در زبان لاتین به نام زبان مادرشوهرهم شناخته میشود،یکی از گیاهانی است نگهداری راحتی دارد . این گیاه به آبیاری کم نیاز داشته و در نورکم هم به خوبی رشد میکند. به این دلیل که درهنگام شب کربن دی اکسید جذب کرده و اکسیژن متصاعد می کند برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

4.لیندا

لیندا گیاهی زیبا و مقاوم است که برگ های افشان و باریک جذابی دارد. پیاز این گیاه توانایی ذخیره آب به مدت طولانی را دارد و به همین دلیل نیازش به آبیاری بسیارکم است. میزان نور متوسط هم برای بقا و رشد این گیاه کافی است اما در نور زیاد به بهترین شکل رشد میکند.

5.پوتوس

 این گیاه یک انتخاب عالی برای کسانی است که در نگهداری و خرید گل مبتدی هستند. درنور متوسط رشد خیلی خوبی دارد اما با نورکم هم از خود مقاومت نشان می دهد. موضوع مهم دیگر این است که این گیاه توانایی تصفیه هوای محیط اطرافش را داشته د رنتیجه برای خانه و محل کار بسیار مناسب خواهد بود.