در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

با خانه بدون پنجره خود چه کنیم؟

وجود نور طبیعی در فضای خانه همیشه باعث به وجود آمدن حس نشاط و سرزندگی میشود اما همانطورکه میدانیم بسیاری از خانه ها از دریافت نورطبیعی روز در محیط محروم هستند ، در نگاه اول این موضوع ممکن است کمی دلسرد کننده به نظر برسد ؛خانه بدون پنجره

اما باید بدانید با انجام یکسری نکات و اجرای چند راهکار موثر میتوانید فضای سرد و بی جان خانه تان را به فضایی گرم و زیبا و دوست داشتنی تبدیل کنید. 

فهرست محتوای مقاله

1. انتخاب رنگ مناسب

در دکوراسیون خانه بدون پنجره حتما توجه داشته باشید که از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای شمارا بزرگ تر و روشن تر نشان دهد همچنین از انتخاب کاغذ دیواری هایی با طرح و رنگ های شلوغ پرهیزکنید.

خانه بدون پنجره

2. استفاده از پنجره های مجازی

یکی از ساده ترین ترفندها برای دکوراسیون خانه بدون پنجره ، ایجاد پنجره مجازی و القای حس پنجره به فضای داخلی خانه است. این کار به لحاظ روانی فضای دکوراسیون شما را دلبازتر جلوه می دهد.

3. استفاده از درب های شفاف

در درکوراسیون خانه بدون پنجره  به سادگی میتوانید با کمک درب های شفاف  نور طبیعی را مهمان دکوراسیون داخلی خود کنید، فقط کافیست درب های خودرا از حالت غیر شفاف تبدیل به درب های شفاف کنید.

4. استفاده از آینه

با اضافه کردن آینه به یکی از دیوارهای فضای خود به سادگی میتوانید چیزی شبیه به تاثیر پنجره را در دکوراسیون خانه بدون پنجره خود ایجاد کنید،البته در هنگام نصب آینه توجه داشته باشید که آینه به سقف نزدیک نباشد و مقابل با یک منبع نوری قرارگیرد.

5. استفاده از پرده های سرتاسری

شما میتوانید با نصب پرده های سرتاسری و کارگذاشتن نور های مخفی در بک گراند آنها باعث پرنور شدن خانه خود شوید . این یک ایده جذاب است که نقص بدون پنجره بودن منزل شمارا کاملا پوشش میدهد و از این روش میتوانید  برای پرنورتر نشان دادن خانه خود استفاده کنید.