در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با کارشناسان دلمونت تماس بگیرید

5 ایده بهاری برای تزئین اتاق خواب

فصل بهار که یکی از زیباترین و چشم نوازترین فصول سال محسوب می شود، همیشه با طراوت و زیبایی های مخصوص به خود همراه است . همین امرباعث شده تا بسیاری از افراد برای چیدمان خانه و دکوراسیون منزل ویا اتاق خواب از عناصری استفاده کنند که یادآور ظرافت ها و زیبایی های بی نظیر فصل بهار می باشد.تزئین اتاق خواب

رنگ ها و عناصرموجود در طبیعت بهاری به ایجاد حس تازگی، طراوت، سرزندگی وآرامش کمک می کند. گذر از فصل پاییز و زمستان و سبز شدن و شکوفایی دوباره ی طبیعت و درختان حس سرزندگی وطراوت دوباره را در ما نیز بیدار می کند. با طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود به سبک بهاری میتوانید حس طراوت و شادابی دوباره را به اتاق خواب خود بیاورید.

فهرست محتوای مقاله

1- تزئین با ریسه های نوری  

ریسه های نوری میتوانند در تزئین اتاق خواب به شما کمک کنند. این نوع از روشنایی علاوه بر اینکه نور پردازی ملایمی را به دکوراسیون اتاق خواب شما می آورد، آن را شاخص و برجسته میکند. فضای رمانتیک و نور ملایم این نوع  از روشنایی ها خواب آرامی را برای شما به ارمغان می آورد.

2- تزئین با حروف

به سراغ تابلوهایی بروید که حروف اسم خود،همسر و فرزندتان را نشان می دهد. ساخت این مدل تابلو مختص خودتان است و به سادگی با یونولیت، گل سفال، فوم، مقوا و خمیرهای مختلف ساخته میشوند. فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید.

blank

3- تزئین با وسایل قدیمی

چمدان قدیمی را از زیر تخت خواب خود بیرون بیاورید، آن را روحی دوباره ببخشید. رنگ کنید و از او برای دکوراسیون اتاق خواب به عنوان یک عنصر اصلی استفاده کنید. قراردادن چمدان نوسازی شده در فضای اتاق خواب حس و حال متفاوتی دارد.

4- استفاده از تاب 

قسمتی از فضای خالی اتاق خواب خود را به نصب تاب اختصاص دهید. این وسیله هم باعث میشود تزئین اتاق خواب کم هزینه داشته باشید و هم یک وسیله سرگرمی و تفریحی به شمار میرود. تاب را میتوانید به شکل ننو و به سادگی خودتان بسازید.

blank
تزئین اتاق خواب

5- نقاشی روی دیوار

اگر فرزند شما نقاشی را دوست دارد و همیشه آرزو داشته روی دیوار نقاشی کند، چه کاری بهتراز اینکه آرزوی آن را برآورده کنید؟یکی از دیوارهای اتاق کودک را به او بسپارید تا باهنرخود نقاشی کند. میتوانید یک محدوده کوچک یا یک قاب خالی برای او درنظربگیرید تا هنرخود را دراین قسمت پیاده کند.

blank