در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸صبح الی ۱۶بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

پارچه مناسب برای روتختی کودک

پارچه مناسب برای روتختی کودک

پارچه مناسب برای روتختی کودک

انتخاب پارچه مناسب برای روتختی کودک و نوزاد  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا روتختی با کیفیت علاوه بر تامین راحتی و آرامش کودک، می‌ تواند از بروز آلرژی و حساسیت بر روی پوست حساس کودک جلوگیری کند؛ به همین خاطر دقت به ضد حساسیت بودن، لطافت و نرمی، تهویه‌‌پذیر بودن و دوام پارچه امری بسیار ضروری است.

از آنجا که نوزادان و کودکان ساعات زیادی از شبانه روز را در تخت خواب به سر می برند و پوست بدنشان با روتختی در تماس است، پس دقت در خرید سرویس روتختی کودک تاثیر بزرگی بر سلامت و کیفیت خواب او دارد. برای این امر حتما بایستی از پارچه های نخی و ضدحساسیت برای روتختی کودک استفاده کنیم، تا حس آرامش کامل هنگام خواب را به او القا کنیم. پارچه روتختی کودک باید ویژگی های استاندارد داشته باشد تا بتواند تاییدیه برای تولید روتختی کودک را دریافت کند.

لازم بذکر است تمام تصاویر درج شده در این مقاله مربوط به روتختی های کودک و نوجوان مجموعه دلمونت می باشند و با کلیک روی هر تصویر می توانید همان محصول را با جزئیات کامل مشاهده کنید.

پارچه روتختی کودک

در همین راستا گروه صنعتی دلمونت با در نظر گرفتن این نکات بسیار مهم، اقدام به تولید روتختی کودک و نوجوان در طرح های مختلف کرده است، تا هیچ نوع آسیبی به پوست نوزادان و کودکان عزیز وارد نشود؛ بنابراین  برای آشنایی با نکات مهم انتخاب پارچه روتختی کودک و همچنین مشاهده مدل های روتختی کودک پیشنهاد می شود تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

پارچه روتختی کودک
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

جنس پارچه روتختی کودک

با تنوع و افزایش طرح های مختلف روتختی در بازار روتختی کودک و نوجوان ، این طور تصور می شود که پارچه روتختی کودک تفاوتی با بقیه پارچه های به کار رفته در تولید کالای خواب ندارد، اما حقیقت این است که پارچه مناسب روتختی کودک ویژگی های خاصی دارد که کاملا متمایز از سایر روتختی ها است. پارچه روتختی کودک معمولا از بین پارچه‌ های پنبه‌ ای ، لینن ، میکروفایبر، بامبو و پارچه‌های ترکیبی انتخاب می شود که هر کدام از این پارچه ها با ویژگی های منحصر به فردی که دارند، می ‌توانند نیازهای کودک هنگام استراحت را پاسخگو باشند.

در ادامه به بررسی مزایا و معرفی هر کدام از پارچه های مخصوص روتختی کودک می پردازیم.

 

پارچه روتختی نوجوان
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

پارچه روتختی کودک پنبه ای

پارچه پنبه‌ ای به علت لطافت ، نرمی و ضد حساسیت بودن؛ اولین انتخاب‌ برای روتختی کودک است. این نوع پارچه به علت عبور دادن هوا از خود، هیچ گونه میکروب، باکتری و رطوبت را به خود جذب نمی کند و مانع ایجاد هر گونه آلرژی و حساسیت بر روی پوست کودک می شود و خوابی راحت و آرام را برای کودک به ارمغان می آورد.

پارچه پنبه ای خیلی راحت شسته و خشک می شود و دوام و مقاومت بالایی دارد، زیرا روتختی کودکان نسبت به بزرگسالان بیشتر شسته و اتو می شود و باید از دوام بالایی برخوردار باشد. جهت مشاهده روتختی های دلمونت روی “روتختی مخمل ابریشم کودک” کلیک کنید.

پارچه روتختی نوزاد
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

پارچه روتختی کودک لینن یا کتان

لینن یا کتان یکی از گزینه های مناسب برای روتختی کودک است. پارچه لینن رطوبت را به خوبی جذب می‌کند . خنک و طبیعی است. دوام بالا و قابلیت شستشوی راحتی دارد و البته گفتنی است که به مرور زمان با شستشوی بیشتر لطیف تر و نرم تر می شود. جهت مشاهده روتختی های دلمونت روی “روتختی کتان نخ کودک” کلیک کنید.

پارچه مناسب روتختی نوزاد
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

پارچه روتختی کودک میکروفایبر

پارچه میکروفایبر از الیاف مصنوعی تولید می شود. دارای ویژگی‌ های ضد حساسیت، ضد رطوبت و ضد باکتری بوده و بسیار نرم و لطیف است و به راحتی شسته، خشک و اتو می ‌شود. این نوع پارچه گرما را به خوبی حفظ می‌ کند و گزینه خوبی برای استفاده در فصل ‌های سرد برای روتختی کودکان است.

پارچه روتختی پسرانه
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

پارچه روتختی کودک بامبو

اولین ویژگی پارچه بامبو، طبیعی بودن و سازگاری زیاد با محیط زیست است. این نوع پارچه، هوا را به خوبی عبور می‌ دهد، خاصیت ضد قارچ دارد و محیطی کاملا بهداشتی را برای خواب راحت کودکان فراهم می کند. بامبو بسیار نرم و لطیف بوده و برای پوست نازک و حساس کودکان انتخاب مناسبی است.

پارچه روتختی بچگانه
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

پارچه های ترکیبی روتختی کودک

پارچه‌ های ترکیبی از مخلوط الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته می ‌شوند و معمولاً ویژگی ‌های مثبت هر دو نوع الیاف؛ مانند لطافت و نرمی، قابلیت عبور هوا و دوام را دارا هستند؛ بنابراین استاندارد لازم برای استفاده روتختی را کودکان دارند.

پارچه روتختی جوان
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

پارچه روتختی سه بعدی کودک

روتختی های سه بعدی از پرطرفدارترین روتختی های کودک هستند. از تعریق جلوگیری می کنند، بسیار نرم و لطیف و ضدحساسیت هستند. طرح ها و رنگ های کودکانه و زیبا دارند و جزو پارچه های مناسب برای روتختی کودک می باشند.

پارچه روتختی دونفره دخترانه
جهت مشاهده این روتختی روی تصویر کلیک کنید.

محبوب ترین محصولات

جدیدترین مطالب بلاگ

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

17 آذر 1400

نویسنده

ahmadi

تاریخ

05 شهریور 1403

نویسنده

ahmadi

تاریخ

08 مهر 1403