در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید از ساعت ۸صبح الی ۱۶بعد از ظهر با کارشناسان ارتباط بگیرید

طول عمر سرویس روتختی با کیفیت

طول عمر سرویس روتختی

طول عمر سرویس روتختی یکی از موارد مهم است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. خرید روتختی یکی از ضروریات برای هر اتاق خواب است . این روزها با وجود شرایط اقتصادی سخت، باید هنگام خرید هر کالایی نهایت دقت را داشته باشیم تا مجبور به خرید دوباره نشویم و طول عمر مفید آن را در نظر بگیریم. روتختی چون یک کالای مصرفی محسوب نمی شود، می تواند سالیان سال نیاز ما را برطرف کند، که البته این مهم در صورت تهیه یک روتختی باکیفیت برای ما میسر می شود.

طول عمر سرویس روتختی

لزوم دقت و توجه در انتخاب رو تختی با دوام و با کیفیت:

رو تختی نه تنها باعث افزایش زیبایی  اتاق خواب است، بلکه استفاده درست و راحت برای تشک تخت خواب را برای ما فراهم می کند و همچنین وظیفه محافظت از تشک را نیز بر عهده دارد. انواع مختلفی از روتختی در بازار موجود هستند که شاید این امر انتخاب مناسب را برای ما دشوار کند؛ اما اگر مشخصات یک روتختی بادوام و باکیفیت را بدانیم، می توانیم راحت تر انتخاب و خرید داشته باشیم و به عمر مفید سرویس روتختی کمک کنیم.

عمر مفید روتختی

عمر مفید سرویس روتختی

اولین گام برای خرید روتختی بادوام و با کیفیت، این است که بدانیم برای چه سنی و برای چه آب و هوایی قرار است خرید داشته باشیم. روتختی های دوخته شده از پارچه های حساس طول عمر مفید ندارند.

روتختی نوزاد:

مسلم است که روتختی مخصوص نوزادان و کودکان باید از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد؛ چرا که حداقل هفته ای یکبار تمام تکه های سرویس روتختی شسته می شود و اگر از پارچه مرغوب دوخته نشده باشد؛ طول عمر سرویس روتختی کم می شود و خیلی زود از بین می رود و مجبور به هزینه مجدد و خرید دوباره هستیم ، که  این امر هم هزینه بر و هم زمانبر می باشد.

روتختی بزرگسال:

هنگامی که برای بزرگسالان خرید می کنیم، می توانیم از روتختی های با کیفیت معمولی تر انتخاب کنیم، زیرا خرید روتختی های تزیینی که معمولا  از پارچه های ابریشم ،گلدوزی شده و ساتن تهیه می شوند، چون پارچه های بسیار حساسی دارند، برای ما مقرون به صرفه نیست و نمی توان روزانه و مداوم از آنها استفاده کرد و اگر این اتفاق صورت بگیرد در عرض نهایت دو سال مجبور هستیم مجددا خرید داشته باشیم. اما اگر افراد توان مالی داشته باشند، می توانند از هر نوع و جنس روتختی خرید کنند و روتختی های متنوعی داشته باشند.

طول عمر سرویس روتختی

انتخاب روتختی بادوام ، ضامن خواب راحت است

هدف اصلی روکش و روتختی برای تختخواب ، تامین آسایش، راحتی و گرما  در طول شب است، پس انتخاب روتختی با دوام که به راحتی تمیز و شسته شود، ضروری و ضامن خواب خوب شبانه است.

یکی از تکه های محبوب و گاهی ضروری در سرویس روتختی لحاف است که معمولا از چند لایه پارچه که به هم دوخته می شوند، درست می شود. لحاف ها  در طرح ها، اندازه ها و جنس های مختلف هستند و اگر با کیفیت نباشند دوام ندارند و تهیه دوباره آن هم مشمول هزینه های گزاف است .

اهمیت توجه به مواد تشکیل دهنده پارچه روتختی

ست های روتختی با کیفیت نسبت به ست هایی که بسیار ارزان ارائه می شوند بادوام تر هستند و شما مجبور نیستید آنها را به دفعات تعویض کنید که این امر می تواند در طولانی مدت موجب صرفه جویی در هزینه های شما بشود، زیرا روتختی هایی با پارچه های باکیفیت از مواد و ساخت و ساز مرغوب تری به نسبت به گزینه های ارزان تر ساخته شده اند. به هر حال خرید سرویس روتختی باید در حد بودجه خریدار و برای وی مقرون به صرفه باشد ، که البته اگر از مواد با کیفیت ساخته شده باشد می تواند منجر به طول عمر سرویس روتختی شده و رضایت خریدار را تضمین کند.

روتختی های کتان و پنبه دوام خوبی دارند

بسیار مهم است که هنگام انتخاب روتختی، به مواد استفاده شده در ساخت آن توجه کنیم. مواد طبیعی مانند کتان و پنبه قابلیت لطافت، نرمی و تنفس دارند و برای آب و هوای معتدل و گرم مناسب هستند و از دوام خوبی هم برخوردار هستند و طول عمر مفید روتختی را ضمانت می کنند. مواد مصنوعی مانند  میکروفایبر و پلی استر بادوام هستند؛ رنگ عوض نمی کنند و مراقبت از آنها بسیار آسان است و اگر به دفعات هم شسته شوند کهنه و رنگ پریده نخواهند شد.

طول عمر سرویس روتختی

شست  شوی درست ، ضامن طول عمر سرویس روتختی

انتخاب روتختی مناسب یک تصمیم تاثیرگذار و مهم است. برای هر سنی که رو تختی انتخاب می کنید باید بادوام ، باکیفیت و راحت و نشان دهنده سبک شخصی شما باشد. پس هنگام انتخاب روتختی، مواد به کار رفته در ساخت آن، سبک ، طرح ، اندازه و فصل را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این عوامل، مطمئناً روتختی مناسب برای نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

طول عمر سرویس روتختی

در پایان شایان ذکر است که نحوه شست وشوی درست و صحیح روتختی باعث می شود که بتوانیم آن را به شکل مناسب تری حفظ کنیم و عمر مفید آن را افزایش دهیم ، بنابراین برای شستن درست روتختی بهتر است مطابق با برچسب های شستشوی آن پیش بروید.

روتختی دلمونت

مجموعه دلمونت تمام نکات ذکر شده در این مقاله را در طراحی و تولید محصولات خود رعایت کرده است تا با خیالی آسوده روتختی مورد تایید خودتان را با پارچه و الیاف مرغوب خریداری کنید. همچنین با ضمانت ۱ ساله ثبات رنگ کالا، عدم پرزدهی و عدم تل شدن پارچه می توانید با خیالی آسوده از هرکجای کشور سفارش خود را به صورت اینترنتی در وبسایت www.delmont.ir ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

محبوب ترین محصولات

جدیدترین مطالب بلاگ

نویسنده

ریحانه مختاری

تاریخ

17 آذر 1400